مهربان ما 2- مهربان آذربایجان شرقی

-معرفی خیرین

معرفی خیرین

بایگانی
پیوندها

خطبه های نماز جمعه مهربان 28مهر96

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۵ ب.ظ


نحوه شناسایی موبایل قاچاق

اوقات شرعی مهربان

پزشکی

تقویم

روز نامه ها

چگونه حال دل‌مان را خوب کنیم؟



این سوغاتی ها را از عراق نخرید


10 ماده غذایی که باعث سنگ کلیه می‌شوند

i74z_69.jpg

خطبه های نماز جمعه مهربان 28مهر96

*******

متن خطبه های نماز جمعه مهربان


مهربان سسی, [20.10.17 23:57]

امام جمعه محترم مهربان حجت الاسلام والمسلمین حسن مرسلی ضمن سفارش خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی در این هفته نماز جمعه مهربان‌ با اشاره به سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور نامتعادل امریکادر مورد ایران و تروریست خواندن مردم ایران این حرف ها را نشانه ی فرو پاشی امریکا و منزوی شدن هر چه بیشتر آنها در جهان خواندند و گفتند امروز به خاطره حاکمیت پیدا کردن اسلام و جمهوری اسلامی ایران در جهان و نفوذ بیشتر ایران در منطقه این حرف های سخیف را در مورد ایران و مردم ایران بیان می کند. امام جمعه ی مهربان در ادامه گفتند با بیان چنین سخنانی اگر امریکا منزوی نبود قرار بود بعد از سخنرانی امریکا بازار ملتهب  شود ولی دیدیم هیچ اتفاقی نیافتاد و نشانه ی دیگر انزوای امریکا این بود که صندوق بین المللی پول برای اولین بار به رییس جمهور امریکا پاسخ منفی دادند وحتی همه هم پیاله ها خود امریکا این سخنرانی را تقبیح کروند وحمایت خود را از ایران اعلام کردند. امام جمعه محترم مهربان مرسلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان گفتند که اگر دولت های اورپایی با رد برجام از سوی امریکا مخالفند بر علیه کشور مان هم نباید حرف بزنند وقتی خودشان موشک دارند چرا ما نباید داشته باشیم چرا خودشان  سلاح اتمی دارند؟ و اگر رییس جمهور امریکا می خواهداز مردم ایران شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرایل را نشنود باید دست از تروریست و حمایت از گروه های تروریستی مانند اسرائیل خونخوار، داعش، القاعده ،طالبان،  النصر و امثال آنها بر دارد وگر نه ما این شعار را تا نابودی امریکا بر سر امریکا و اسرائیل فریاد خواهیم زد .

حجت الاسلام مرسلی در ادامه با اشاره به روز صادرات گفتند که امسال که سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری شده است مسئولین زمینه ی نقش افرینی مردم را در اقتصاد و تولید فراهم کنند واگر در شهر مهربان یک نمایشگاه با هزینه ی میلیاردی  افتتاح گردیده از روز افتتاح باید مسئولین منطقه برنامه ریزی میکردند که منفعت  آن سرمایه گذاری را مردم احساس می کردند . و فرش مهربان باید بیشتر از این مورد حمایت و پشیبانی  قرار می گرفت . ولی تاحال با چنین هزینه ای وبسته شدن درب آن نمایشگاه هیچ خیری برای مردم منطقه جز ء تلف شدن بیت المال عاید نگردیده است. 

اما م جمعه ی محترم مهربان با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی از همه ی زایران گرامی خواستند رعایت قانون و نکات اخلاقی را برای بهره مندی از برکات این پیاده روی رعایت کنند و کسانی که قصد سفر دارند هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهند .

حجت الاسلام  والمسلمین مرسلی از شوراهای محترم و سر پرست شهر داری مهربان  جهت تعمیر و راه اندازی کشتارگاه منطقه ی مهربان تشکر کردند و از حمایت و پشتیبانی نماینده ی محترم   ورئیس محترم دامپزشکی شهرستان جهت راه اندازی این کشتار گاه و قول های مساعد جهت تجهیز و اماده سازی هرچه سریع تر قدر دانی کردند. امام جمعه مهربان در ادامه یاد و خاطره ی درگذشت عالم ربانی و رئیس فقید  مجلس خبرگان رهبری آیت الله مهدوی کنی را گرامی داشتند و با اشاره به سال روز   شهادت  حاج اقا مصطفی خمینی در نجف اشرف سال هزار سیصد پنجاه شش  به دست دشمنان کور دل  را گرامی داشتندو به روح پر فتوح امام امت و همه شهداء اسلام درود وسلام فرستادند .

@mehrabansasi110

روابط عمومی دفتر امام جمعه مهربان

  • ۹۶/۰۷/۲۸
  • محمد علی اکبرنژاد

نظرات  (۱)

باسلام وخداقوت وتشکر از اطلاع رسانی حضرتعالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی